Bara dagar kvar till SM!

Nu är det bara några dagar kvar tills jag åker på SM i Kil :D jag ska vara med i tresteg och längd:)Men imorron bär det av till leksand sommarland med Andrei och hans familj, ska bli jätte kul :D på kvällen ska jag kanske vara med på Gästrike Cup och DM som är hopslaget:)
Hittade ett nytt kladdkakas recept i någon bok som jag provade:) Här är receptet:

Ingredienser                                      
3 dl socker
2 ägg
150 g smör
2 tsk vaniljsocker
4 msk kakao
1,5 dl mjöl

Gör så här: sätt ugnen på 150 grader. Vispa socker och ägg så att det blir vitt. Smält sen smöret och blanda ner med det andra. Blanda sen ner resten av ingredienserna. Häll smeten i en form. ha innne i ca 30 min.



Alltså väldigt enkel att göra och är jätte god :D 

/ Lillflisan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0