Walking on a dream

Kan ju börja med att berätta om hur det gick på SM. Första dagenregnade jätte mycket och jag hade ont i mina benhinnor. Då hade  jag längdhopp, och fick jag 5.11 som längsta hopp men jag hade ett övertramp som min tränare sa var på ungefär 5.40 men det är inte det mest irriterande. Det är nämnligen så att 12 stycken kommer till final och det var en annan som också hade hoppat 5.11 men hade bättre andra hopp så hon gick vidare och jag blev nr13. Detta var alltså min fredag den 13:e. Då hade jag alltså vila hela lördagen. På kvällen så åt vvi på en jätte bra restaurang som hade det mästa så vi spelade bowling på samma ställe. Sen gick vi och fikade och hade jätte kul hela kvällen:) På söndagen var det alltså tresteg. den här gången gick det lite bättre iaf jag fick 10.78 som längsta hopp och tog mig dem 8 i finalen. Men jag gjorde inga förbättringar där. Förutom att vakan vid sju tiden så var det ju faktiskt ganska okej att gå till skolan. Jag träffade alla i klassen och fick några papper och sen slutade vi :D

Dagens låt :D



 Haha lite så kan jag känna mig ganska ofta! xD Älskar låten!!:D♥

/Lillflisan


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Haha, ja låten påminner defenitivt om några av dina lite mer psykadeliska drömmar! =) <3

2010-08-20 @ 23:18:21
URL: http://mimmiavalon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0