9:an Nästa!

Skolavslutningen avklarad och 9:an är nästa! Jag blev lite sur på vissa lärare när det gällde betygen. Dom sa nämnligen att jag ligger på MVG nivå men dom ville bara inte sätta det i åttan eftersom att det skulle vara synd om dom skulle behöva sänka mig i 9:an. Men a ja det går inte att göra något åt nu. Men om jag får skryta lite kan jag ju säga att jag fick ett diplom för att jag var en av dom två bästa i klassen på teknikåttan. Det är ett litet test alla åttor i sverige gör om Teknik. Våran klass gick inte vidare till semifinal tyvärr men det gjorde 8C. På kvällen efter skolavslutningen var det "Stolt Och Nykter". Det är en Frst på furuvik. Det är dans och folk som uppträder. Men det bästa är att man fär åka alla karuseller så måna gånger man hinner:D Den första dagen på sommarlover var jag med Mimmi, Erik, Andrei och Emanuel. Vi Spelade Spel och hade vattenkrig:)
Nu ska jag åka och fira min låtsaskusin Ebbas student i sthlm. Jag kommer tillbaka på måndag:)

Jag har inga bilder alls från denhär skolavslutningen men dethär är en från förra året! Anna, jag, Mimmi och Martina :D


/Lillflisan

Kommentarer
Postat av: martina

fysjutton vilken ful bild på mig!! ;o

usch, haha :'D

2010-06-30 @ 22:48:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0