Snart är det sommarlov!



När syrenerna börjar blomma vet man att det snart är sommarlov! Nu har vi gått klart alla riktiga skoldagar. Nu ska vi bara städa på måndag, ha klassens dag på tisdag och sen skolavslutning! :D Nu är det juni och verkligen sommar på riktigt idag är det nästan 20 grader i skuggan och har varit det hela veckan. Idag ska jag få en bibel av våran kyrka för att jag ska på konfirmationsläger i sommar. Det kommer att vara tre veckor i hemmavan med Lovisa och massa andra som jag inte känner än. Då ska vi tälta uppe i bergen, klättra på glaciärer och karnske åka skidor:D Så då kommer jag alltså inte att blogga på 3 veckor:P 



 

Glad sommar!

/Lillflisan :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0